• Новинка! Безкоштовний моніторинг позиції Вашого сайту в Google. Зареєструйтесь і переконайтесь.
  • Новинка! Ми додали можливість розміщення на сторінці лого Вашої фірми!

Думаючи про веб-сторінки, ми перед усім зосереджуємо увагу на їх змісті, тобто на текстах, котрі на них розміщені. Вони дуже важливі, тому що в них клієнти будуть шукати інформацію на тему Твоєї фірми, а також пропозиції, розміщеної на сайті. Коректні і правильні тексти на сайті - це основа ухпіху Твоєї фірми і сайту. Разом з тим, Ти не заохочуєш користувачів відвідувати Твій сайт знову, якщо графіка на веб-сторінці не буде добре опрацьована і візуально приступна. Особливо, якщо вона перешкоджатиме вільному переміщенню по веб-сторінці або читанню текстів. Всі елементи повинні бути зрозумілі і інтуїтивні.

Графіка повинна робити зовнішній вигляд Твого сайту більш привабливим, але не перенасичувати його.

У цьому розділі порадника ми внесли пропозиції щодо створення і редагування текстів, а також інформацію про графічну систему сторінки. Ми переконані - дотримання наших принципів призведе то того, що Твій сайт стане для Тебе важливим джерелом залучення клієнтів і ефективною формою реклами.

1. Тексти

Тексти на веб-сторінці - це базове джерело, з якого клієнти отримують інформацію про Твою фірму. Під час їх виконання слід уникати:

  • помилок ортографічних, стилістичних,граматичних. Недотримання мовних правил може зменшити зацікавлення клієнтів у співпраці з Тобою.
  • подання неправильної або недостовірної інформації.
  • писання про свої послуги як про “найдешевші”, “найкращі”. Такі переконання дуже легко спростувати. Знеохочують вони потенційних клієнтів.
  • помилки, повтори, незакінчені речення, недбале укладання текстів. Такі помилки сприяють тому, що сторінка виглядає невідповідно.
  • занадто різне вживання шрифтів і їх розмірів, а також різноманітні кольори - елементи слід виділяти погрубленням, великими літерами чи іншим кольором.
  • занадто дрібний шрифт, який заважає вільному читанню, особливо старшим особам.
  • шрифти, котрі є ефективні, але призводять до того, що їх важко розшифрувати.
  • писання дуже довгих текстів. Краще розділяти їх на розділи, розбавляти графікою, не втомлювати клієнтів висловлюваннями на тему своєї фірми і про її досягнення. Ключові факти слід вирізнити графічно серез іншого тексту. Не пиши тексти в формі довгих висловів без абзаців, виступів чи вирізнень.
  • випадковість текстів. В текстах обов'язково звертай увагу на ключові слова, за допомогою яких хочеш оптимізувати сайт. Однак, не може їх бути дуже багато, а також не можуть бути розміщені в штучний спосіб.
  • копіювання текстів з інших сайтів. Хтось не тільки може пред'явити Тобі плагіат, але також пошукова система буде сприймати Твій сайт як копію іншого, через що можуть виникнути труднощі з високою позицією в результатах пошуку.

Для Тебе значним полегшенням при створенні веб-сторінки може бути легкий у користуванні креатор, як, наприклад, той, що пропонує mfirma.com.ua. Він дозволить ввести всі необхідні поправки у будь-який момент, завдяки чому напевно уникнеш більшості основних помилок. В кожній хвилині також можеш змінити шаблон сайту і його вигляд, без додаткових оплат. Всі ці дії зробиш дуже легко і швидко за своїм комп’ютером не виходячи з дому. Крім того, на наших шаблонах знайдеш тексти, що передбачають специфіку категорії, які можуть бути для Тебе прикладом і допомогою в створенні власних текстів. Всі тексти і фото на сайті можна також змінювати в кожній довільній хвилині.

2. Графіка

Добра графічна обробка інтернет-сторінки зовсім не означає, що це буде витвір мистецтва. Вона повинна справляти приємніть користувачеві під час пошуку інформації про Твою фірму, викликати асоціації зі сферою Твоєї діяльності, але не повинна бути основною ціллю. Графіка, особливо у випадку веб-сторінок малих фірм - це перш за все додаток до тексту.

Сайт має бути простий, зрозумілий без жодних надмірних і штучних вставок.

Користувачі найчастіше відвідують закладки "Про нас" і "Контакти", тому варто потурбуватися, щоб ці частини були зрозуміло і ясно написані. Однак, частина з них захоче детальніше дізнатись про Твої послуги, наприклад, оглянути портфоліо чи ознайомитися з Твоєю пропозицією. Потурбуйся про те, щоб якість доданих зображень не відштовхнула потенційних клієнтів від Твоєї фірми. Якщо розмістиш на сторінці графіку поганої якості, то користувачі можуть подумати, що Ти недбалий виконавець. Рівень якості зображень в галереї дуже важливий, особливо у випадку веб-сторінок фотостудій. Їх власники повинні обирати найкращі роботи і презентувати їх різноманітність. У випадку інших фірм всі фото мають також бути дуже високої якості.

Слід проявити обережність, щоб не додавати до веб-сторінки великої кількості зображень, тому що користувачі не будуть хотіти їх переглядати і в кінці кінців можуть зовсім відмовитись перебувати на Твоєму сайті. Фотографії добре розміщувати на відповідніх підсторінках, по кільканадцять на кожній. Зображення найкраще виглядають у формі мініатюр, з можливістю подальшого збільшення. Не обтяжуй клієнтів занадто великою кількість реалізоних Тобою проектів. Розмісти на сторінці тільки свої найбільші досягнення, обери графіку найвищої якості.

Зацікав клієнта своїм портфоліо, намагайся заохотити його зв'язатись з Тобою. Якщо буде зацікавлений натисне на мініатюру, щоб збільшити, або попросить про більшу кількість цікавих йому робіт.

3. Структура

Нижче представлено кілька найбільш розповсюджених помилок, що допускаються під час проектування веб-сторінок:

  • мерехтлива інформація з голосною музикою - такі сторінки дуже повільно завантажуються і відбивають охоту користувачів продовжувати переглядати цей сайт. Це перешкоджає вільному перегляду, наприклад, на роботі, в інтернет-кафе і в інших місцях, де ми знаходимося не самі. Такі сайти також дуже дратують і не сприяють довгому озйомленню з сайтом.
  • залишення сайту в стані розробки - клієнт, бажаючи відвідати цей сайт і постійно бачитиме ту саму інформацію, подумає, що фірма вже не існує, якщо занедбала дії пов’язані з розробкою сайту WWW. Тому велика вірогідність того, що більше не відвідає сайт.
  • музичне оформлення сторінки - якщо є надмірно голосне, а кнопка виключення музики погано видима, музика може роздратувати клієнта і призвезти до того, що клієнт залишить сайт. Музика, котру важко вимкнути чи дуже голосний музичний супровід також не сприятимуть тому, що користувачі бажатимуть повернутися чи довго проглядати сайт.
  • розміщення на сторінці занадто довгого змісту, перегляд якого вимагає користуватись горизонтальними і вертикальними прокрутками. Клієнт не бажатиме ознайомитися з цілим змістом і відмовиться від частого відвідування такого сайту. Такий перегляд сайтів є дуже виснажливий і займає багато часу, тому особа, котра проглядає напевно відмовиться читати весь текст.

Пам'ятай! Інтернет користувачі не читають веб-сторінок, вони їх переглядають. Потурбуйся про те, щоб скоротити до мінімуму час пошуку інформації на Твоїй сторінці.

Слідуй перевіреним принципам, щоб Твій сайт був чительним і прозорим:

  • меню Твого сайту повинно бути просте і як правило, розміщуватися вгорі або по лівій стороні. Іншого типу меню ускладнюють пошук потрібної інформації.
  • точно описуй підсторінки, попіклуйся про те, щоб вони були логічно пов'язані між собою. Варто потурбуватися про хорошу назву підсторінки, щоб інформація, котра там передбачається була напевно розміщена.
  • перевір чи закладки в Твоєму меню не зливаються, чи послідовні кнопки не розташовані одна на одній. Це дуже розповсюдженна помилка на сайтах, котра дуже дратує користувачів, дуже часто кнопки, котрі находять на себе не працюють.
  • уникай нестандартних розв’язань. Креативність є бажаною рисою, але не перебільшуй в використанні інновацій. Пам'ятай, що інформація на першому місці! Вся інформація, котра є дуже сучасна і нестандартна відштовхує потенційних клієнтів.
  • підбери графіку відповідно до сфери своєї діяльності, зосередь увагу на смаку і естетиці. Прості, класичні і примітивні сайти не мають великого успіху.
  • уникай розміщення на сторінці великої кількості графіки, анімації і інших елементів, що сповільнюють завантаження у браузері.
  • закладки в меню, а також кнопки повинні мати стандартний вигляд. Якщо Ти хочеш розмістити на них якийсь спеціальний шрифт, попіклуйся щоб це було легко читати.
  • підбери довжину сторінки так, аби клієнт не мусив використовувати горизонтальну або вертикальну прокрутку.
  • якщо Ти хочеш створити сайт в декількох мовних версіях, то уникай розміщення текстів різними мовах на одній сторінці. Найкращим розв’язанням буде - дати можливість користувачеві змінювати мови за допомогою відповідної кнопки.
  • попіклуйся про якість своїх фотографій, але не перебільшуй з їх розмірами, щоб клієнти, з повільним інтернетом, не мали проблеми з завантаженням. Уникай непрофесійної графіки, зробленої на приладах поганої якості.
  • звертай увагу на жартівливу графіку, особливо неоднозначну. Не кожен з нас має таке саме почуття гумору, тому користувачі можуть недооцінити Твої жарти.
  • підпиши кожне важливе фото в галерії, аби клієнт не замислювався, що на ньому знаходиться. Це також додаткова реклама Твоїх послуг і товарів, а також прекрасне місце для ключових слів.
  • не залишай пустих підсторінок, елементів типу "в розробці". Слід розмістити на сторінці весь зміст сайту тоді, коли вже буде повністю підготовлений.

Веб-сторінка на замовлення чи шаблон?

Напевно задумуєшся над тим, чи краще доручити створення веб-сторінки інтерактивному агентству чи використати вже готовий шаблон. Можливо, побоюєшся, що шаблон не достатньо виділить Тебе серед інших сайтів. Однак враховуй, що є дуже мала ймовірність того, що клієнт, який буде шукати фірму з Твоєї галузі, потрапить на сторінку Твого конкурента, який використовує той самий шаблон. Навіть сайт зроблений з шаблону може виглядати професійно і ретельно. Важливо, щоб на сайті була вся потрібна інформація, а також фото.

Якщо Твоя фірма є частиною більшої корпорації або лідером на загальноукраїнському ринку, безумовно, Тобі буде важливою розбудова та графічна індивідуальність сайту. Твій бюджет є настільки великий, що маєш можливість замовити його написання у інтерактивному агентстві. Однак варто звернути увагу на готові шаблони, тому що такий сайт можеш зробити самостійно і швидко. Вистачить тільки підготувати фото і тексти, котрі хочеш розмістити на сайті. Під час створення сайту варто звернути увагу на можливість редагування сторінки в кожній хвилині. Тому в кожний момент додаси додаткові продукти, свої пропозиції чи рекомендації.

Однак, якщо у Тебе малий бізнес, ми рекомендуємо використати готовий шаблон. Веб-сторінку, розроблену на їх основі, характеризує класичний, чительний і добре оцінюваний користувачами проект. Додана до них графіка принесе задоволення клієнтові в ознайомленні з Твоїми послугами. Вартість виконання є значно нижчою, а час реалізації значно коротший в порівнянні до виконання замовлення такої самої веб-сторінки в інтерактивному агенстві. Заощаджені таким чином гроші краще виділити на рекламу, ніж на впровадження щораз новіших графічних рішень, які, як не парадоксально, можуть більше зашкодити ніж допомогти.

Пам’ятай! Добра графіка повинна бути цікава, але не перебільшена. Слід зробити акцент на перевірених та чительних рішеннях.

САЙТ WWW

  • Сторінка зі змістом за 5 хв!
  • Понад 1000 графічних проектів
  • Домен .com або .net безкоштовно
  • Мовні версії + Місця Google
  • Прості та швидкі зміни
Спробуйте

РЕКЛАМА GOOGLE

  • Контекстна реклама
  • Моніторинг позиції в пошуковій системі
  • Підбір ключових слів
  • Допомога в пошуковій оптимізації веб-сторінки
Деталі