• Новинка! Безкоштовний моніторинг позиції Вашого сайту в Google. Зареєструйтесь і переконайтесь.
  • Новинка! Ми додали можливість розміщення на сторінці лого Вашої фірми!

Інтернет сайт для фірми передусім є маркетинговим інструментом і потрібен для просування ії послуг і продуктів. Варто дуже детально запланувати стратегію, на котрій основуємо створення нашого сайту, щоб стала вона для нас важливим джерелом прибутків.

Пам'ятай! Правильно створений сайт принесе користь Твоїй фірмі. Кожна допущена помилка під час його створення, може бути фатальною з точки зору залучення потенційних клієнтів!

У випадку інтернет сайтів варто пам’ятати вислів: поспіх поганий порадник. По скільки сам сайт можливо швидко створити, наприклад, використовуючи розв’язання, котрі пропонує mfirma.com.ua, то варто більше присвятити уваги на планування маркетингових дій.

Сама докладна підготовка стратегії дозволить Тобі збудувати інтернет сайт, котрий стане чудовою візитною карточкою для Твоєї фірми. Ретельно подумай над усім: від того де має розміщуватися логотип, до кількості фото чи підсторінок. Пам’ятай, що сайт не може пригнічути клієнта.

Нижче представимо найчастіші проблеми, котрі варто роз’язати, перед тим як почнеш створення сайту.

1. Подумай про своїх клієнтів

Ти повинен ретельно обдумати те, ким є Твої клієнти, та що заохочуватиме їх відвідати Твій сайт.

Пам'ятай, що користувачі інтернету не читатимуть кожне речення Твого сайту. Клієнт лише ПЕРЕГЛЯДАЄ веб-сторінки в пошуку необхідної для нього інформації.

Твій сайт уважатиметься детально запланованим якщо:

  • клієнт швидко знайде найважливішу інформацію про Твою фірму, наприклад контакти, акції, і т.д.
  • меню буде чительним і більш менш стандартним (як правило, першою підсторінкою має бути опис фірми, на останній – контактна інформація).
  • Твоя адреса WWW асоціюватиметься або з видом діяльності Твоєї фірми, або з назвою фірми. Правило наступне: чим коротший домен – тим краще. Подумай, чи Твоя марка є настільки відомою, що повинна знаходитись в адресі WWW (наприклад mercedes.ua), чи краще в назві домену розмістити ключове слово, що описує Твої послуги (наприклад wodoprowidnuk.ua). Як правило, перше розв'язання обирають великі фірми, друге є популярнішим серед менших фірм.
  • на головній сторінці краще розмістити лише ті послуги, що відразу можуть зацікавити Твоїх клієнтів. Деталі ж опиши на підсторінках.

Обдумай добре, хто саме Твої клієнти. Чи вони будуть зацікавлені лише одноразовою послугою, або ж це бізнесмени та оптовики. Зверни увагу чоловіки це або жінки. Ця інформація допоможе краще представити Твої послуги і ефективно заробити завдяки інтернет сторінці.

Не створюй сайту для всіх користувачів, адресатами повинні бути лише потенційні клієнти, котрих зацікавлять Твої послуги і котрі принесуть прибуток для Твоєї фірми.

Якщо володієш косметичним салоном, що надає спектр послуг для жінок, то краще сконцентруватися на красивій графіці та цікавих текстах, фото, котрі показуватимуть Твої послуги/товари. Якщо Ти сантехнік, то використовуй просту мову при гарній презентації солідності Твоїх послуг, зверни увагу на технічні принципи. Продаючи корм для кроликів, не пиши про всіх звірят – сконцентруй увагу лише на конкретних. Не шукай універсальності, тому що не всі будуть зацікавлені Твоїми послугами, зосередься на потенційних клієнтах.

2. Подумай про себе

Як хочеш виглядати у професійному житті? Як професіонал чи некомпетентний співробітник, котрий не виконує належним чином своїх обов'язків? Твій сайт свідчитиме про компетенції Твоєї фірми. Добре створена інтернет сторінка заохочує клієнтів її відвідувати, а погана, навпаки, лише відіб'є бажання спілкуватися з Тобою. Слід подумати про ефективну презентацію сайту, зробивши його приємним для ока та щоб він робив враження, що є допрацьований до дрібниць.

Пам'ятай! Інтернет сторінка – візитна картка Твоїх послуг. Не дозволь, щоб погано написана вітрина зашкодила Твоєму іміджу і справила негативне враження на клієнта.

Клієнт, відвідуючи Твій сайт, відразу повинен зорієнтуватись у його змісті, відчути довіру. Надійною і зручною для користувача вважається веб вітрина, що відповідає наступним параметрам:

  • має пастельні, приємні кольори. Уникай яскравих барв, зосередь увагу на гармонії відтінків.
  • має зрозумілий та чительний макет.
  • включає лише актуальні та перевірені дані (актуалізуй особисту контактну інформацію, погане враження робить залишення неактуальних акцій).
  • не шокує клієнта хаосом невпорядкованої інформації.
  • містить контактну інформацію Твоєї фірми, оскільки анонімні сайти викликають підозру.
  • містить статті без орфографічних та лексичних помилок. Якщо Ти не впевнений у якості текстів, то краще звернутись до професіоналів.
  • не атакує користувача рекламою та не відштовхує пістрявими банерами.
  • розміщена на стабільному та безпечному сервері, котрий зменшує можливості частих аварій і перерв з доступом.
  • розміщує всю інформацію про фірму, тобто адреса, контактна інформація чи ідентифікаційні номери.

Не приділяй занадто багато уваги графіці, анімаціям і дизайну. Зроби акцент на достовірності!

САЙТ WWW

  • Сторінка зі змістом за 5 хв!
  • Понад 1000 графічних проектів
  • Домен .com або .net безкоштовно
  • Мовні версії + Місця Google
  • Прості та швидкі зміни
Спробуйте

РЕКЛАМА GOOGLE

  • Контекстна реклама
  • Моніторинг позиції в пошуковій системі
  • Підбір ключових слів
  • Допомога в пошуковій оптимізації веб-сторінки
Деталі